INPACTOR-bied 'n eenstopdiens vir humanitêre werk.
Inpactor is die eerste eenstopplatform in die wêreld wat Brands verbind tot oorsake vir vrywilligers, wat hulle in staat stel om humanitêre projekte maklik te skep en te implementeer en aansporings vir hul besighede en prestasie te kry. Inpactor het ten doel om die bedryf van Korporatiewe Sosiale Verantwoordelikheid (MVO) te verbeter deur 'n nuwe ekosisteem van intelligente humanitisme aan te bied.
Die Inpactor Platform is 'n inisiatief van Incitement, 'n sosiale onderneming wat die afgelope 6,5 jaar MVO-inisiatiewe vir sommige van die wêreld se grootste handelsmerke (Pepsico, L'Oreal, Nestle, FedEx, en meer) geïmplementeer het. Departement Finansies Maleisië, en het gemeenskappe in 46 lande. Inpactor is die eerste eenstopplatform in die wêreld wat Brands verbind tot oorsake vir vrywilligers, wat hulle in staat stel om humanitêre projekte maklik te skep en te implementeer en aansporings vir hul besighede en prestasie te kry. Inpactor is 'n ondersteunende tegnologie wat 'n skaalbare oplossing bied vir die aanmoediging-benadering tot MVO. Nie net sal dit die skep van meer sosiale impak moontlik maak nie - soos enigiemand om die gratis platform te gebruik! - Dit stel ook die ontwerp van beter en meer konsekwente oplossings vir belanghebbende uitdagings moontlik.
VIR 'N BINNE INLIGTING OOR (INPAKTOR) VIEW VIDEO ONDER:
en Inpactor Platform sal ook volgende Mei bekendgestel word, en is die wêreld se eerste afdeling vir Korporatiewe Sosiale Verantwoordelikheid.
Bekendstelling van Inpactor
Deel van hierdie platform sal ondersteun word deur blockchain en toegerus met 'n CSR Token, wat ons in staat stel om 'n nuwe, menslike, intelligente ekosisteem aan te bied wat 5 belangrike bedryfskwessies aanspreek wat die mensdombedryf vir dekades ontwrig het:
Meer finansiële deursigtigheid
Finansiële deursigtigheid is een simptoom van die huidige gebreekte model wat Inpactor kan hanteer. Met behulp van Verspreide Grootboek Tegnologie sal Inpactor finansiële deursigtigheid skep in die befondsingsproses tussen Brand and Cause.
betroubaarheid
Behalwe vir meer deursigtigheid is meer samewerking betroubaarheid nodig in die humanitêre bedryf, en dit kan op baie maniere bereik word. By Inpactor word elke projek gebou op intelligente kontrakte wat aangepas is vir die spesifieke projek, om meer deursigtige, skaalbare en betroubare implementering en resultate te fasiliteer.
Verslagdoening en aanspreeklikheid
Inpactor het 'n konsep Proof of Impact (PoI) bekendgestel. Nie net bied Inpactor 'n impakmetingsinstrument vir Oorsake nie, maar verseker ook die akkuraatheid van die verslagdoeningsplatform deur middel van stemmings wat deur vrywilligers betrokke by die Projek uitgevoer word. Op grond van die vraag of of die gevolge getoets word, sal Vir die Prestasiefooi 'n duidelike aansporing wees om die lewering te veroorsaak, anders sal die slim kontrak slegs gedeeltelik aan die Brand terugbetaal.
Meting van ROI op MVO-inisiatiewe
Brands kry CSRm aansporings nadat hulle die projek befonds het as beloning vir sosiale impakmaking. Brands kan dan CSRm spandeer op premium advertensies of funksies binne die Inpactor-platform, wat 'n direkte ROI op hul MVO-inisiatiewe skep. As 'n alternatief kan MVO uitgereik word om 'n vaste koers te verdien. Vrywilligers kan klein hoeveelhede MVO genereer deur deel te neem aan Projekte, wat verhandel kan word op die uitruil. Die skep van die eerste MKB-MVO wat slegs verkry kan word deur die skep van 'n sosiale impak (na-ICO natuurlik).
regering
Ten slotte, om een van die belangrikste (en komplekse) kwessies in die humanitêre bedryf aan te spreek, sal Inpactor die DGF implementeer om kiesers 'n uitdrukking te gee in die rigting van die organisasie as geheel, wat hulle in staat stel om strategiese onderwerpe te kies, 'n Inpactor-platform te skep gebou deur die gemeenskap, en beheer deur die gemeenskap.
Inpactor is 'n platform deur aanhitsing; 'n volgende generasie maatskaplike tegnologie-onderneming wat 'n grootskaalse multinasionale maatskaplike verantwoordelikheidsprogram oor Suidoos-Asië ontwerp en geïmplementeer het vir sommige van die wêreld se grootste handelsmerke en instellings (Pepsico, L'Oreal, Cummins, FedEx, Nestlé, CIMB, Ministerie van Finansies, en nog baie meer).
Opwinding is plaaslik en wêreldwyd erken vir sy werk, en die Incitement-span het verskeie toekennings ontvang vir hul werk met sedisie, soos die 30 Under 30 Underwriter Award, Hoogste Leier 100, Mees Innoverende Entrepreneur, Maatskaplike Vorderingstoekenning 2016, VN-habitat, en meer.
Inpactor is die volgende generasie van sosiale sake
Wat in 2011 as 'n sosiale beweging begin het, versprei oor die hele wêreld soos 'n wilde vuur. Na 6.5 jaar het die Insitement takke in 46 lande, wat 100 sosiale geleenthede en projekte organiseer. Dit word wyd beskou as die # 1-maatskaplike onderneming in Suidoos-Asië, en implementeer MVO-oplossings vir sommige van die wêreld se grootste Brands.
Inpactor glo dat Korporatiewe Sosiale Verantwoordelikheid 'n belegging vir die Brand moet wees - nie net donasies nie. Dit is 'n goeie manier vir Brands om meer kliënte te lok en Brands te versterk.
Hasit help Brand ontwerp en implementeer MVO inisiatiewe in lyn met die waardesisteem wat in Brand DNA ingebed is.
Wat is MVO?
"Sosiale verantwoordelikheid is die verantwoordelikheid van die organisasie vir die impak van besluite en aktiwiteite op die samelewing en die omgewing deur middel van deursigtigheid en etiese gedrag wat:
● Dra by tot volhoubare ontwikkeling, insluitende gemeenskapsgesondheid en welsyn;
• Oorweeg die verwagtinge van belanghebbendes;
● Is in ooreenstemming met toepaslike wetgewing en is in ooreenstemming met internasionale gedragsnorme;
● Geïntegreer regdeur die organisasie en in samehang beoefen.
Dit is die definisie van MVO geneem uit die ISO 26000 Standard Guidance on Social Responsibility, gepubliseer deur die Internasionale Organisasie vir Standaardisering in 2010. 4 Elke handelsmerk het verskillende definisies en benaderings tot MVO, maar lei uiteindelik tot Brand 'n rol speel om volhoubare oplossings aan te moedig vir sosiale probleme.
MVO kry in gewildheid met meer en meer maatskappye wat in inisiatiewe belê; Fortune Global 500 maatskappye spandeer na berig word meer as $ 15 miljard USD per jaar5. MVO word nie meer as 'n alleenstaande program beskou nie, wat Brand soms gedwing word om te doen omdat dit "waar" is. Brands sal vandag nuwe benaderings vind om MVO deel van hul DNA te maak, wat in hul besigheid geïntegreer word. aktiwiteite. Die handelsmerk skuif selfs van die hantering van MVO.
as 'n verantwoordelikheid vir besigheid soos gewoonlik. Hulle beklemtoon die sosiale impak wat hulle skep, en hoe hul bydraes en pogings die welsyn van die samelewing regtig verbeter. Brands dra ook aktief deel aan MVO omdat hulle staatmaak op langtermynwaarde om vertroue met mense te bou. Quite simply, Brands gee om vir MVO omdat hul kliënte dit doen, omdat hul werknemers dit doen, omdat die toekomstige werksmag nie. Daar is berigte van kliënte wat bereid is om meer te betaal vir sosiale verantwoordelik Brand produkte vir een wat nie, die werknemer demonstreer die span se moraal en spanproduktiwiteit om aan MVO-inisiatiewe deel te neem, en gegradueerdes bereid om loonverlagings te neem om met maatskaplik verantwoordelike Brands te werk. . MVO het 'n fundamentele strategiese prioriteit vir alle Brands geword. Om goed te doen, is goed vir besigheid.
Die CSRm Token is die Inpactor werk token. Dit laat die skepping van 'n bestuurstelsel toe, die skep van ROI-metings uit MVO-aktiwiteite, voeg voordele en platformfunksies by die tokenhouer by, en help bydraers aan te trek omdat tokens verhandel kan word.
CSRi kan nie die ROI op MVO en regeringskwessies oplos nie weens sy vaste waarde, het onbeperkte voorraad en is slegs tydelik beskikbaar om die skep van meer betroubare impakte te fasiliteer.
Stabiele CSRi eienskappe kan nie opgeoffer word deur blootstelling aan die huidige uiterste wisselvalligheid van die mark nie.
Feeds moet fondse onttrek om platforms en tekens te ontwikkel om die humanitêre stelsel te verbeter, en ons moet tokens hê wat die waarde van die skep van waarde vir bydraers kan verhoog en modelle hê wat die ekosisteem selfstandig sal maak.
In die MVO-besigheid is die kliënt 'n organisasie sonder winsoogmerk. Daarom moet hulle aansporings finansieel wees om hul motivering te kulmineer.
Die hoofredes waarom ons CSRm bykomend tot CSRi benodig, is soos volg:
CSRi kan nie die ROI op MVO en regeringskwessies oplos nie weens sy vaste waarde, het onbeperkte voorraad en is slegs tydelik beskikbaar om die skep van meer betroubare impakte te fasiliteer.
Stabiele CSRi eienskappe kan nie opgeoffer word deur blootstelling aan die huidige uiterste wisselvalligheid van die mark nie.
Feeds moet fondse onttrek om platforms en tekens te ontwikkel om die humanitêre stelsel te verbeter, en ons moet tokens hê wat die waarde van die skep van waarde vir bydraers kan verhoog en modelle hê wat die ekosisteem selfstandig sal maak.
In die MVO-besigheid is die kliënt 'n organisasie sonder winsoogmerk. Daarom moet hulle aansporings finansieel wees om hul motivering te kulmineer.
Tegnologie Padkaart:
Ontmoet die span:
Advieskomitee:
Vir meer inligting, besoek asseblief die webwerf hieronder:
Website | https://csr.inpactor.com/
Website | https://www.theincitement.com/
ANN | https://bitcointalk.org/index.php?topic=3256191
Twitter | https://twitter.com/theincitement
Facebook | https://www.facebook.com/theincitement
WP | https://csr.inpactor.com/assets/docs/inpactor_paper_v2_6.pdf
skrywer: mr. arahman
My profiel : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2039846;sa
My Eth: 0xbC9D93b23465741DaD8dBf1aF96BbC6EF5dE220e
Komentar
Posting Komentar